FAQ

FAQ

Często zadawane pytania


Jaki jest termin dostawy zamówienia?

Termin dostarczenia zamówienia zależy od sposobu dostawy paczki. W przypadku wysyłki kurierem lub paczkomatu czas wysyłki wynosi najczęściej do 5 dni roboczych. Maksymalny termin dostawy wynosi 30 dni roboczych.

Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostarczeniem zamówienia?

Nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Kurier nie ma takiego obowiązku jednak coraz więcej spedytorów traktuje takie zachowanie jako standard.

W jaki sposób mogę dokonać płatności?

W naszym sklepie dostępne są następujące możliwości dokonywania płatności:

1. Płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

2. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym.

3. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.

4. Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisów PayU.pl, TPay.com oraz PayPal.com

Termin płatności

W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki

Ile mam czasu na zwrot zakupionych produktów?

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

Ile czasu muszę czekać na rozpatrzenie reklamacji?

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

Jakie koszty ponoszę przy dokonaniu zwrotu?

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów związanych z dostarczeniem

Masz jeszcze jakieś pytanie?

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub przy pomocy formularza kontaktowego.

X